Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Až budu těhotná

U nás doma sledujeme jeden z mnoha nekonečných televizních seriálů. Já vím, že to asi przní vkus, ale na druhou stranu jsme přece národem, který stvořil tak legendární postavu, jako byl doktor Štrosmajer....

Tady je jedna z hlavních hrdinek od začátku seriálu těhotná. Už je to sice půl roku a pořád je štíhlá jako proutek, ale to je celkem fuk. V jednom z posledních dílů za touto postavou přijela maminka a ztropila pořádnou scénu, protože o tom těhotenství tak nějak neměla tušení.

V tu chvíli se na mě z vedlejšího křesla podívala moje dceruška a potměšile se zeptala: "Tati, budeš taky tak vyšilovat, až budu těhotná?"

Vykulil jsem oči a zalapal po dechu, čekal jsem kde co, ale tohle mě přeci jenom v jejích deseti letech trochu vyděsilo: "To záleží na tom, kdy to jaksi plánuješ..." vykoktal jsem ze sebe a rychle v duchu probíral jednotlivé spolužáky, abych si udělal přehled, kdo by to tak mohl mít na svědomí.

"No teď ještě né..." Prohlásilo děvče  pubertálním hlasem protáčeje oči v sloup a mě tedy trochu spadl kámen ze srdce, ale ten proslov ještě neskončil: "To až ve mě začnou uzrávat vajíčka a budou vycházet ven..." Polkl jsem naprázdno podruhé a holka si vychutnávala svůj trumf: "To nám říkali ve škole..."

Tedy já chápu, že ten svět se stále zrychluje, ale za našich mladých let jsme tohle ve čtvrté třídě rozhodně nebrali.

Asi budu vyšilovat. 

Autor: Karel Janďourek | úterý 17.10.2017 12:01 | karma článku: 20,84 | přečteno: 916x
  • Další články autora

Karel Janďourek

Povinná školní četba, aneb pan Kaplan by zaplakal!

Dcera dostala jako povinnou školní četbu knížku „Pan Kaplan má třídu stále rád“. Upřímně jsem zajásal, trošku jsem i si zazáviděl.

11.1.2022 v 12:05 | Karma: 29,82 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Ostatní

Karel Janďourek

Můj boj po Covidu. Buďte opatrní, porazit jej nemusí stačit.

Nedávno jsem se rozepsal, jak jsem bojoval s Covidem. Nebylo to veselé čtení, ale na konci byl happy end. Byl jsem přesvědčen, že jsem vyhrál. Jak asi tušíte, byl to obrovský omyl.

11.3.2021 v 11:02 | Karma: 46,15 | Přečteno: 12136x | Diskuse| Ostatní

Karel Janďourek

Můj boj s Covidem

Tak mně doběhl Covid. Respektive tedy já jsem mu neutekl. Patrně jsem se nakazil v práci, jeden den večer jsem začal kašlat a vyletěla mi teplota. Druhý den ráno testy potvrdily nemilý ortel: pozitivní.

25.2.2021 v 11:06 | Karma: 46,13 | Přečteno: 12556x | Diskuse| Společnost

Karel Janďourek

Literatura v pubertě, aneb "Harry Potter na rande"...

Dcera na přelomu roku objevila Harryho Pottera! Ne tedy, že by někde potkala přímo brýlatého kouzelníka s jizvou na čele, ale po sérii filmů, které šly každý pátek v TV, vzala tuto ságu na vědomí.

16.1.2021 v 13:01 | Karma: 16,05 | Přečteno: 483x | Diskuse| Ostatní

Karel Janďourek

Dějepis v karanténě, aneb to jsem z toho playboy!

Karanténa v době koronavirové spojená s uzavřením škol s sebou nese mimo jiné i fakt, že rodiče poměrně rychle zjistí, co jejich potomstvo právě probírá ve škole.... A také jak (ne)snadno látku vstřebává.

7.5.2020 v 14:09 | Karma: 23,38 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik