Vzkaz pro kapelu Epy de Mye - 21.3.2016

21. 03. 2016 23:39:17
Milí Epíci.... Kdykoliv hrajete v Praze, nemůžu si Váš koncert nechat utéct a tak jsem do Divadla za plotem zavítal i tentokrát.

Když jsem odjížděl z dnešního koncertu, říkal jsem si, že už ani nemá cenu, abych Vás chválil...

Za prvé proto, že to dělám pokaždé, když Vás slyším, takže bych se jenom opakoval...

a za druhé proto, že to dělá kde kdo, takže bych se jenom zařadil do řady těch, co „nosí mouku do mlejna...“

Jenomže pak jsem si vzpomněl, jak taková pochvala dokáže potěšit mně a uvědomil jsem si, že „pochvalných slov není nikdy dost a člověk se jimi nikdy nepřejí“...

Tákže:

Byli jste (jako vždy) úžasní!

Přestože jste tentokrát (doufám, že výjimečně) nepátrali po tom, „kdo by zůstal, když není komu hrát“, měl jsem dojem, že jste do mě „zapojili sto kilowatů“ a přímo fyzicky cítil, jak „lítaj jiskry na suchej troud“. Tenhle text, podle mého skromného názoru, Vaši tvorbu charakterizuje ze všeho nejvíce...

Potěšili jste moje ouška nejenom písničkami z Kotliny (které už mám patřičně naposlouchané), ale i tím, že stále nezapomínáte na starší kousky a pravidelně je oživujete. „Nikdy neříkejte nikdy“ (to bych Vám neodpustil),“opouštějte vzory“, nezapomínejte na drsnou Ágnes, ani na uplakanou Andy (Jak „tématicky nehodí“? Nádherná věc!)....

A pevně věřím, že ve středu Vám „místo rozumu dají křídla“.

Jenom bych se přimlouval, abyste ještě oživili šachovou partii s černou dámou – ta mi nějak chybí...

Spadla mi brada, když jsem slyšel „Zítra je daleko“ s novým aranžmá. Přiznám se, že jsem měl strach, že jí budete hrát jenom za přítomnosti Dalibora Cidlinského s klávesami. Znovu přemýšlím, co ještě smeknout, protože všechny klobouky, co jsem kdy měl na hlavě, už jsem dávno „hodil na led“

Přiznám se, že mě potěšilo i to, jak Honza zvrtal text „Emigrantských snů“, kdy místo „černého anděla“ nechal podruhé promluvit „nůž, co tupé ostří má-á“... ne, že bych se chtěl posmívat – ukazuje to na to, že přes veškerou dokonalost jste stále ještě chybující lidé...

Ať už udílení Andělů dopadne jakkoliv, je mi jasné, že „Kotlinou“ jste si položili laťku pořádně vysoko.... Jsem hodně zvědav, jak jí hlavně po autorské stránce budete v dalších letech zdolávat...

A upřímně řečeno.... Jsem přesvědčen o tom, že jí dostanete...

Autor: Karel Janďourek | pondělí 21.3.2016 23:39 | karma článku: 13.58 | přečteno: 296x

Další články blogera

Karel Janďourek

Povinná školní četba, aneb pan Kaplan by zaplakal!

Dcera dostala jako povinnou školní četbu knížku „Pan Kaplan má třídu stále rád“. Upřímně jsem zajásal, trošku jsem i si zazáviděl.

11.1.2022 v 12:05 | Karma článku: 29.64 | Přečteno: 1295 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 10.97 | Přečteno: 178 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 11.45 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.32 | Přečteno: 463 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 295 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 127 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1506
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...