Karel Janďourek

Nakupování s dítětem .... obzvláště zvídavým...

25. 10. 2016 12:01:00
Máloco jde naší princezně tak dobře jako nakupování. Má přehled, co kde mají, ví, co jí chutná a pořád něco nutně potřebuje.

Návštěva supermarketu bývá pro mou nervovou soustavu velice náročná. Slovo „Ne“ při našich nákupech zazní častěji, než kdyby se zapřísáhlá řádová sestra nějakým nedopatřením ocitla v bikinách na párty plné nadsamců.

„Tati, můžu tohle?“ „Ne...“

„a tohle?“ „NE...“

„A tatí....“ „NE!“

„A...“ „NE!!!“

Prudký nádech .... "ŘÍKÁM NE!!!" No dobře, to už si trochu dělám srandu...

Já vím, vypadám jako pěkný neruda, který tomu nebohému dítěti nic nedopřeje, ale vězte, že kdybych takový nebyl, tak se nedoplatím.

Máme takovou dohodu: při každém nákupu si může vybrat jednu věc do dvaceti korun.

Nemyslete si, že se tím něco nějak výrazně zjednodušuje. Děvče si vybere jednu věc, dá jí do košíku, ale ve vedlejším regálu se jí zalíbí druhá, takže tu první jde vrátit. Je schopná ještě z fronty od pokladen dvakrát změnit výběr. Mimo jiné proto, že u pokladen jsou největší lákadla...

No jako předevčírem:

„Jé můžu Tik-taky?“ „Už nic neber, máš banánek v čokoládě...“

„Tak já ho ještě vrátím, jé můžu Mentosky?“ „Ne, už budeme na řadě!“

„A žvejkačky?“ „Ne...“

„A můžu tohle? Aha to není do dvaceti korun.... Proč je to tak drahý? Tatí, to nejsou žvejkačky....“

„Ne, nejsou to žvejkačky.... Nech to bejt! Vrať to zpátky!“

„A co to teda je?“ fronta podezřele ztichla...

„Já ti to řeknu venku“... bylo mi jasné, že je to jenom malý odklad, ale nehodlal jsem dělat větší show, než bylo nutné. Stačilo mi, jak na mě mrkala mladá dvojice přede mnou...

„A proč venku?“

„Protože venku, vyndávej věci na pás!“ podařilo se mi na chvíli tu zvídavou duši zabavit.

„Tak co to bylo?“

Měl jsem málo času na vymýšlení nějaké košer, ale přitom nezávadné odpovědi: „Ty to nepotřebuješ, to si dávají pánové na pindíka... Až budeš větší, tak si o tom budete povídat ve škole!“ ... Tedy DOUFÁM, že se o tom nebavíte už teď, dodal jsem v duchu.

Nemám nic proti sexuální osvětě naší mládeže, ale proklínal jsem toho šikulu, kterého napadlo umístit kondomy hned vedle cukrátek a pamlsků...

Autor: Karel Janďourek | karma: 20.96 | přečteno: 800 ×
Poslední články autora