Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Můj brácha ho má teď - horečky 39, zimnice, nechutenství, bodavá bolest pod žebry (prý jakoby vám tam vráželi nůž)....takže sice nesmrká krev, ale takhle zle mu už dlouho nebylo. je to prý horší, než po operaci nezhoubného mozkového nádoru....takže vážení, fakt žádná virózka. A nejhorší je, že nikdo neví, jak ten virus na něj bude působit.

4 0
možnosti
MK

Já myslím, že o chřipečce mluví především lídé, kteří si tu chřipku pletou s nějakou virózkou nebo rýmyčkou, kdy 3x smrknete do kapesníčku a je Vám dobře. Já na jaře roku 2019 zažil pravou chřipku a vážně to nebylo nic hezkého. 3 dny v horečkách, totálním kómatu. Čtvrtý den brutální kašel, že jsem si myslel, že mi to roztrhne plíce. Večer jsem myslel, že umírám (a to nejsem nijak cimprlich) a manželka mě odvezla na pohotovost. Tam se na mě kouknul doktor a řekl mi:"Máte chřipku, no." Píchnul mi nějaké vitamíny a zpátky do postele, kde jsem strávil ještě týden. Na záchod už jsem si dojít mohl, ale žádné větší akce. Další týden už jsem se mohl hýbat po bytě. No a dalších 14 dní ještě omezený režim, než jsem se dostal do dřívější formy. Takže jsem se z toho hrabal asi měsíc. Covid jsem neměl a ani ho mít nechce. A prosím nechápejte můj příspěvek jako další z těch, který se snaží něco srovnávat, ale opravdová těžká chřipka není žádnej špás. Ještě pro úplnost v době nemoci mi bylo nějakých 36 let, takže mladej kluk, ale měl jsem co dělat.

11 0
možnosti
MK

Ještě jsem Vám zapomněl popřát brzké uzdravení a bezproblémovou rekonvalescenci! ;-)

1 0
možnosti
JD

J19a26n 32D45o28u93š70e40k

26. 2. 2021 9:15

Přeji brzké uzdravení a bez následků. R^

1 0
možnosti
JS

J42a61n 44S28o64u15č40e35k

26. 2. 2021 8:40

Tak přeji brzké uzdravení. Ona pořádná chřipka má hodně podobné příznaky a také s člověkem dokáže řádně zamávat. A ti, kdo ji podceňují nedobře činí. Kdo v souvislosti s covidem mluví o "chřipečce", tak asi nemá na mysli skutečnou chřipku, ale spíše běžné nachlazení s lehce zvýšenou teplotou. To totiž mnoho lidí považuje za chřipku.

8 0
možnosti
Foto

Karle, díky za popis, a přeji, abyste se z toho vylízal úplně a bez následků. Tady jeden, neměl ten covid až tak těžký, ale stále se hodně zadýchává, přitom uběhly už čtyři měsíce. A to byl taky sportovec, nekuřák a optimista - jako Vy. Není pravda, že to vleze jenom na ustrašené! Tak snad to bude časem dobré!!

2 0
možnosti
PC

Asi jsme si už každý prošli nějakým více než nepříjemným onemocněním (mluvím z četné vlastní zkušenosti).

Nikdy by mě však nenapadlo líčit kdekoli, natož pak ve virtuálním prostoru, tak emotivně své onemocnění, jak se stalo v poslední době u nás módou.

Připadá mi dost infantilní (nebo snad senilní?) a velmi zvláštní líčit (nejen) tu své utrpení při nemoci, jejíž průběh jistě nemusí být zrovna lehký, ale u většiny lidí vede k uzdravení. Jaký to má mít smysl? Ohromit? Vysloužit si politování? Proč, když jsem to nakonec zvládl a uzdravil se? Nechtělo by to spíše, když už tedy někdo má tu potřebu o své prodělané nemoci psát, povzbudit ostatní?8-o

6 25
možnosti
PC

Malá úprava poslední věty:

...Nechtělo by to spíše, když už tedy někdo má tu potřebu o své prodělané nemoci psát, vyjádřit nakonec vděk za uzdravení, demonstrovat pokoru a povzbudit ostatní?

5 0
možnosti
Foto

I19v75o 46C58i46l96i60c88h

25. 2. 2021 19:47

Všimněte si, že s "chřipečkou" prakticky vždy argumentují příznivci těch drakonických opatření (a nevím co si pod tím představují - snad nachlazení?) a snaží se tvrdit, že to říkají odpůrci. Přitom covid i chřipka (a nejen ty) jsou velice závažná onemocnění, která mohou vést u oslabených lidí i ke smrti. Covid je nyní o to závažnější, že je to nemoc zcela nová a tudíž panenská pro imunitní systém většiny lidí. Prvotní příznaky mohou být podobné, ale rozdíly jsou pak u závažnějších příznaků, kde u covidu na rozdíl od chřipky ještě nejsou podchyceny rizikové faktory. Zatím se ví jistě prakticky jen to, že největším rizikem je obezita (ale u čeho není) a prevencí je dobrý psychický stav a vitamín D pro podílení imunity. Nikdo zatím neví, proč jsou někteří lidé přirozeně imunní aniž by se s nemocí předtím setkali, proč to někdo nedostane i když tráví celý čas doma s nemocným, někdo si tím projde jen lehce a proč to naopak někdo dostane na první dobrou (jako moje milá vystrašená kolegyně) a má to podobně nepříjemné jako autor článku (hovoří se například i o krevních skupinách a Rh faktoru), neví se ani jak dlouho trvá imunita (poslední zpráva, kterou jsem před několika měsíci zaznamenal byla o osmi měsících a víc, ale pak to nějak utichlo - ty vakcíny se asi holt musí udat a nic proti - raději vakcínu, než to, co si prožil autor anebo co si teď prožívá můj kolega, který nakazil tu kolegyni).

Všem, opravdu zcela všem, kdo to sviňstvo chytí, přeji, ať mají průběh co nejlehčí a pokud možno žádný. Ale to platí u všech nemocí, nejen u covidu.

15 0
možnosti
RK

R50a18d53e92k 41K61o81h57u73t

25. 2. 2021 20:08

A jak váš kolega prohlásil, na chřipku a covid se umírá úplně stejně...

3 1
možnosti
VD

Jak se daří, už to přešlo? Jo, chytit pořádný zánět dutin, to je taky kauf....

0 0
možnosti
MK

M68i10l34a77n 78K48e37s49l

25. 2. 2021 17:18

Já jsem měl jen chřipečku,ale také jsem si užil.Dostal jsem se do nemocnice se srdečními obtížemi.Po týdnu mne pustili domů.Za pár dní jsem dostal závratě a omdléval jsem.Za den jsem se i pětkrát drápal z podlahy.Zvednout se z podlahy byl pro 87. letého kmeta s otlučenou hlavou problém.Odvezli mne znovu do nemocnice.Tam jsem omdlel při vstupní prohlídce.Přesunuli mne na oddělení, tam zjistili,že mám bezpříznakový covid,dostal jsem deset dní karantény.No bezpříznakový.Hlava se mi motala pořád, na WC jsem nedošel,dali mi katedr a penprsky,maso mi chutnalo jako náčiňový hadr,když se někdo podělal tak jsem to necítil.To všechno byla brnkačka.Jednoho dne však začal chlapík v rohu místnosti divně chrčet.Nastalo defilé lékařů a různých přístrojů.Za několk hodin zmizli lékaři i přístroje.Přijela sestra s paravánem,který umístila kolem postele.Další dvě sestry následovali s něčím černým.Před paravánem se kupilo povlečení a pižamo.Potom přijeli tři zakuklenci s vozíkem,který místo plošiny měl prohubeň.Do prohlubně uložili černý balík a odjeli.A pokračování.Ob jednu postel ode mne uložili dalšího o něco mladšího sokolíka.Při diskusi jsme začali řešit problém zda je morální,aby pensisté přijali předvánoční pětitisícovku.Z ničeho nic začal můj odpůrce sípat,vykulil oči a vykoktal :"já se dusím,zazvoňte na sestru".Přiběhla sestra s doktorem.Podívali se na něj a řekli " vezměte si věci,převezeme vás na jiné oddělení".A do třetice.Přivezli dalšího kmeta s bezpříznakovým covidem.Ten si začal stěžovat,že jej nějakou dobu bolí žaludek.Napřed provedli odběry,dali mu kapačku, přitáhli pojízdný rentgen.Za několik hodin přišla mladá lékařka a dědovi řekla,že má rakovinu na nějakém špatném místě.Volali ještě chirurga,aby posoudil zda je to možné operovat.Jo,jo i takový bezpříznakový covid je tedy brnkačka - hlavně na nervy.A v současnosti.Maso mi chutná jako maso,hlava se mi motá jako dříve.A čich,bída.Vařil jsem erteple,překypělo to.Zhasl hořák,plyn ucházel.Kdyby nebylo přicházející dcery

9 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik