Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý to má jinak. třeba já měl tři dny teplotu max. 38, únava, malátnost, pár dní bez čichu a chuti. Před lety jsem měl chřipku a průběh byl podobný jako popisujete, jen bez toho krvácení z nosu.

0 0
možnosti
Foto

hmm taky jsem měl takovou chřipku, ale blog jsem o tom nenapsal

0 1
možnosti

Díky všem za reakce....

Jsem extrovert, měl jsem potřebu se z toho vypsat - to na vysvětlenou pro ty, co nechápali nutnost popisovat vše tak detailně...

Obecně chápu, že hodně lidí má jednodušší průběh a také znám tvrzení, že "sytý hladovému nevěří".... I já jsem věřil tomu, že budu mít jednoduchý průběh nemoci.... byl jsme přesvědčen, že jsem pro to ideální "materiál": ještě mi nebylo padesát, celoživotní sportovec, nekuřák.... sem tam nadváha, kterou se mi pokaždé podařilo srazit do normálu... i teď mám tolik kg, kolik mám centimetrů nad metr, takže relativně ideální váha... z alkoholu mám rád pivo, víno si dám, když jedeme na Moravu, tvrdý mi nechutná, takže mě k němu musí někdo ukecat, což se nestává tak často... Prostě jsem si nedělal tolik starostí s tím, že až to na mě přijde, tak budu sedět deset dní před televizí a bude po všem....

To, co se dělo mě dost zaskočilo... pokud si tohle přečte někdo, kdo si dosud nedělá starosti s tím, že je ideální pro bezpříznakový průběh a začne se chovat jenom trochu zodpovědněji, tak ten článek nebyl úplně zbytečný... :-)

8 0
možnosti
Foto

Kájo, doufám že máš úspěšně dobojováno, to ti i přeji!!R^

0 0
možnosti
Foto

V mé rodině onemocněli především lidé ve věku 30-40 s různým rozsahem příznaků. Co mne zaujalo - není léčba, jen se tlumí příznaky, člověk to musí přečkat a modlit se aby se stav nezhoršoval. Zajímalo by mne zda někdo zkoumá, co se s nakaženým a "uzdraveným" bude dít dál. Jestli třeba přijde nějaká fatální nemoc, operace a něco se v nich "probudí" a jednoduše už uzdraveného člověka vypne. Čím jsem starší, tím více se obávám o své blízké.

2 0
možnosti

To co popisije mimo krvácení z nosu jsm měl při borelióze .

0 0
možnosti

J57a91n 14H14e24j23z93l43a79r

26. 2. 2021 20:27

No plno lidiček nás mělo ten průběh bez teplot a to je o pohodě. Snad jen ta únava je nepříjemná. Všem co mají těžký průběh držte SR.

0 0
možnosti
Foto

Covid u vás vyvolal nějakou rozsáhlou reakci. Vy jste podle toho, co píšete, neměl být na hotelu, ale v nemocnici. Ale nemůžete podle svého zřejmě velmi netypického průběhu zobecňovat. Je na druhé straně řada lidí, kteří měli bezpříznakový průběh a řada lidí, kteří měli průběh velmi lehký.

1 0
možnosti

J47a74n 48R48i69c66h80t51e80r

26. 2. 2021 16:15

Mám to teď, i se ženou. Evidentně jsme klikaři, lehká teplota první večer, pak trochu únava. To bylo v pátek. V sobotu žena ztratila čich, trochu nás bolely klouby. V neděli pozitivní testy.

Od té doby závidím ženě, že pojala nemoc jako home Office a normálně pracuje, já se nudim. Chuť jsme neztratili, já ani čich. Aspoň že máme Netflix...

Nepředpokládám, že mi to tady někdo bude věřit, ale je to tak. Vím, že spousta lidí má nepochybně těžší průběh nemoci než my, ale opravdu existuje i taková forma, proti níž je obyčejná rýma něco jako mor.

5 0
možnosti

P68a11v66e54l 26J93a53n17k69o

27. 2. 2021 11:45

Moje žena se nemohla deset dní pohnout a já měl asi dvakrát večer mírnou horečku s třesavkou. Chuť zůstala, ale cibuli jsem si mohl vrazit do nosu a ani tak jsem ji necítil. U mne to nebylo ani jako pořádná rýma. Syna cca den dva škrabalo v krku. Ale nezlehčuji to, tchýně, od které jsme to dostali, skončila na JIP.

0 0
možnosti

J47a80n 98P15o35l94á70k

26. 2. 2021 14:51

Přeji hlavně zdraví !

1 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik