Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četl jsem, ale musím přiznat, že tento druh prvoplánového humoru není můj šálek čaje.

0 0
možnosti
Foto

Určitě patří mezi mé oblíbené knížky. Je paradoxem, že i když jde o cizojazyčnou knihu, tak překlad obsahuje geniální slovní hříčky a je vlastně oslavou krásy češtiny.R^

3 0
možnosti
KJ

Ano, kolega poznamenal, že na obálce měl překladatel být uvedena jako "autor" a skutečný autor "autorem námětu" :-)

1 0
možnosti
Foto

Úžasná kniha! Možná je ten náš překlad srandovnější než originál. Plicní pero by byl také hezký doplněk k překladu.

1 0
možnosti
Foto

Tuhle knihu bych chtěla mít dvojjazyčně zrcadlově, geniální Přidalův překladR^

1 0
možnosti
KT

Moje zamilovaná kniha.

3 0
možnosti
Foto

Mám ji doma v knihovně, ale musím se přiznat, že mě vůbec nezaujala. Já myslím, že se to prostě přeložit nedá, a tím nechci snižovat práci pana Přidala. Ale je zajímavé, že se kniha velmi líbila mé sestřenici ze Slovenska. Ten český překlad, čemuž už vůbec nerozumím.:-)

0 0
možnosti
KJ

Já si tedy naopak myslím, že pan Přidal odvedl skvělou práci - víceméně musel všechno vymyslet odznova.... a přitom musel zachovat ráz dialogů, charaktery postav a tak podobně ...

0 0
možnosti
JP

Karma. Mějte se eumoiricky!;-D

0 0
možnosti
ND

Dnes už je i tato knížka jako zdarma audio, takže ji občas poslouchám před usnutim, ale vaše metoda je daleko lepší :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik