Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Měl jste si utopit servírku...;-)

0 0
možnosti
PK

Tady je opravdu asi nejlepší to "hlasování peněženkou" - už se tam neukázat. Já bych ale zkusil sehnat třeba ještě email na majitele a dal mu vědět, že pokud má pocit, že má malé kšefty, měl bych možnou příčinu.

3 0
možnosti
Foto

To je přesné. Naprostá neochota personálu dělat něco, co požaduje zákazník. Zákazník je totiž nevítaný cancour, co otravuje, opruzuje a stále něco chce.

Ty slečinky (a chlapečci, abych to vyvážil), samozřejmě patnáctého natáhnou ruku po výplatě, kterou jim ten protivný kapitalista přece MUSÍ zaplatit. Kde na tu výplatu vezme je pramálo zajímá. Dej, dej, DEJ!!! (Uznávám, že ta výplata často nebývá valná.)

Stále, 25 let, zde přežívá nešvar, že se chodí do zaměstnání, aby byly v zápočtovém listu čárky. Do práce se nechodí. 

Kdyby si majitel hleděl svého podniku, tu holku by chytil za křídlo a v minutě by s ní vymetl chodník. Ale možná to nezajímá ani majitele. Proč? Má těch blbě vedených hospod pět a ještě jaksi bokem bordel. Co na tom, že je vlastně zedník?

Neprofesionalita, neodpovědnost se to celé jmenuje. Možná, a to bude přesnější - nezájem.

3 0
možnosti

Hm, nadávání Vám jde jako správnému důchodci.

Nevšiml jste si náhodou, že i pro autora je takovéto chování překvapením? Ono totiž v hospodách, alespoň podle mé zkušenosti, se podobné chování v Čechách vyskytuje jen minimálně.

3 1
možnosti
JR

J76a89n 83R80á95ž

10. 6. 2014 13:23

Něco podobného s "ochotou" personálu jsem zažil v "lepší" restauraci v Brně. Tak dlouho jsem otravoval provozního az jsem dostal telefon na majitele. Byl tam do půl hodiny a z kuchyně se ozval velký řev. Možná se nám to zdálo, ale najednou jakoby všichni číšníci chodili rychleji a znovu objednané víno mělo správnou teplotu...atd. 

Opravdu se nedivím nářkům českých restauratérů, že než sehnat kvalitní personál je pravděpodobnější výhra ve Sportce.

Ať žije sociální systém,který nikoho nenutí pracovat a aby pracovali zaměstnanci kvalitně, na to musí podnikatelé většinou zapomenout, protože být "na pracáku" je přece Cool!.

4 0
možnosti
Foto

ono je to o tom, že utopence v lednici má na starosti kuchař a také na účtě. Lednici má zamčenou a servírka do ní nemůže. Tohle mohla vysvětlit, kdyby měla náladu. Jenomže ji ztratila a zařadila se tak k většině tohoto národa. Němci, pro které jsem pracoval, bydleli ve Spandau v Berlíně, což byl západní sektor a taky si stěžovali na německý personál a chodili raději k Italům, kteří se usmívali a dělali žertíky.

1 0
možnosti
Foto

Ale může, jen to po směně musí proúčtovat a to je práce navíc.

2 0
možnosti
ZS

Se divím tomu majiteli. Takovou línou lemru bych vyrazil. Jak správně píšete, ještě byste tam udělali nějakou útratu. No jo, radši horší pivo, než dívat se na otrávený ksicht.

2 0
možnosti
LC

Jenže tohle se pan majitel nedozví, protože autor podnik nejmenoval a ta slečna se tím asi sama od sebe chlubit nebude.

1 0
možnosti
KD

K93a27r94e37l 15D92u31b

10. 6. 2014 12:13

Třeba ta slečna pracuje přes den u přepážky na poště ?

3 1
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 1495x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik