Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

To neustálé srovnávání s chřipkou už mi leze na nervy. Já měla hnusnou chřipku ve 2010, kdy jsme měla právě takové halucinace alá počítačová hra, skákala jsem v džungli přes nějaké liány:)

Chřipka byla hnus, ale trvalo to tak tři dny, pak dva dny to šlo, šestý den už jsem byla ok.

Covid. Žádné halucinace, ztráta čichu a chuti, trochu ospalost, žádná rýma ani kašel. Pohoda. Ale přestalo mi chutnat kafe (smrdí mi), já která milovala kávu skoro stejně jako svoje dítě a káva byla mým koníčkem. Pak se mi otočil režim jak nějakýmu upírovi. Přes den jsem jak zombie, chce se mi pekelně spát, večer kolem půlnoci se to mění, jsem nejvíc fresh a do šesti čumím v posteli.

Takže fakt super. Neznám odlišnější nemoci než chřipka a Covid.

6 0
možnosti
RK

R36a68d47e76k 51K89o61h55u78t

25. 2. 2021 19:37

Na začátku týdne říkala dcera, že mladá učitelka měla také covid pohodový. Ale jaksi nevydýchala že při tom mírném průběhu ji překvapila embolie.

0 0
možnosti

Naštěstí mám silnou imunitu, takže nemohu posloužit ani s covidem, ani s chřipkou. Ale data (ne dojmy) jasně ukazují, že covid je prostě slabší chřipka. Rozdíl mezi covidem a chřipkou je, že covid je sice slabší, ale nemáme proti němu prakticky žádné protilátky. Kdybychom teď vtrhli do nové Ameriky, zemřelo by více indiánů na chřipku než na covid.

Tolik asi k poslednímu odstavci

4 12
možnosti
MK

...možná máte silnou imunitu ale s IQ to bude již tak slavné nebude....

14 5
možnosti
Foto

Infekce koronavirem, konkrétně jeho typem SARS-CoV-2, probíhá u většiny nakažených osob asymptomaticky (bezpříznakově) či s mírnými příznaky a mírným průběhem onemocnění. To znamená, že většina infikovaných novým typem koronaviru nemá vůbec žádné příznaky. To se u nás týká 1198168 lidí, u kterých byl zjištěn covid, ale nemají žádné příznaky a nejsou infekční. Z toho 131 758 mělo nějaké příznaky. Covid se projevuje stejně jako chřipka . To je buď bez horečky anebo s horečkou bolest hlavy, ztráta čichu, kašel, bolest v krku, bolest na hrudi, ztráta chuti k jídlu, bolest svalů, horečka. Vzácně, zmatnost, dušnost, průjem, bolest břicha.Zdroj: ÚZIS, King's College London.

2 10
možnosti
Foto

Ten kdo to psal, hlavně to, že covid se projevuje jako chřipka, neměl buď nikdy chřipku, nebo neměl covid. Howgh!

14 3
možnosti
Foto

Zdravím. Díky za Váš článek, nedávno jsem napsal podobný. Měl jsem skoro stejné potíže, jako Vy, jen tedy tu krev jsem naštěstí neměl. S těmi pomeranči jsem to měl naprosto přesně stejné - možná by si to měli zapsat za uši lidé, které to martyrium teprve čeká. Já jsem také byl schopný sníst přes den jen misku pokrájeného ovoce a to jediné mi jakž takž "chutnalo". Jedl jsem ovocný salát z pomeranče, banánu a hroznového vína. Večer také jen jeden rohlík, na víc jsem neměl chuť. A ty sny, nebo spíše to, co se člověku honilo hlavu jste také popsal naprosto přesně. Mě se vždycky usadila v hlavě nějaká totální hovadina a nemohl jsem to dostat ven. Celou noc jsem třeba viděl nějakou konkrétní scénu z nějakého filmu, která se pořád opakovala a já si třeba myslel, že něco z té scény, nějakou otázku, nebo něco podobného, co tam padlo, že musím nutně vyřešit. Připadal jsem si jako blázen a také to trvalo několik dní. Držte se a přeju ať jste z toho co nejdříve komplet venku R^. Můj článek o mém zápase s tou mrškou najdete tady:

https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=765959

4 0
možnosti
RP

Myslím, že už ti tady co psali minulý rok o Covidu jako chřipce už zkrotli ale stejně si myslím že je to stojí přemáhání. Mám známou kterou po celou dobu nemoci hrozně bolelo od špičku nosu až po čelo. Přeji po tom všem už jen dobré dny.

4 3
možnosti
LH

ne nezkrotli....bohužel

2 0
možnosti
VF

Četla jsem na etapy, drsné. Přeji Vám úspěšné, trvalé uzdravení.R^:-)

7 1
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1507x
Člověk velice všímavý a ještě více upovídaný

Seznam rubrik